guilanrc Persian Rc فروشگاه مدلشاپ ایران learning telegram
اطلاعیه های انجمن



کج ایستادن کل شاسی هلیکوپتر در هوا
زمان کنونی: ۱۳۹۷/۹/۲۲, ۰۵:۴۷ عصر
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: gl72
آخرین ارسال: مهدی
پاسخ: 5
بازدید: 2008

ارسال پاسخ 
کج ایستادن کل شاسی هلیکوپتر در هوا
نویسنده پیام
gl72
New User
*
ارسال‌ها: 2
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۶

اعتبار: 0
سپاس ها 1
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
ارسال: #1
کج ایستادن کل شاسی هلیکوپتر در هوا
سلام به اساتید محترم.من امروز یه هلیکوپتر الکتریکی مدل v 913 گرفتم وقتی پروازش میدم کل شاسی به سمت راست کج میشه چه در هوا ثابت نگهش دارم و چه به طرفین حرکتش بدم این کجی حفظ میشه. با فروشنده که صحبت کردم میگه تمام هلیکوترها حتی انواع سوختی هم این کجی رو دارن و طبیعی هستش . لطفا راهنمایی بفرمایید
۱۳۹۶/۷/۲۲ ۰۶:۱۷ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
مهدی
مدير
****
Moderators
آفلاین
ارسال‌ها: 1,504
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 209
سپاس ها 2284
سپاس شده 5603 بار در 1476 ارسال
ارسال: #2
RE: کج ایستادن کل شاسی هلیکوپتر در هوا
(۱۳۹۶/۷/۲۲ ۰۶:۱۷ عصر)gl72 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به اساتید محترم.من امروز یه هلیکوپتر الکتریکی مدل v 913 گرفتم وقتی پروازش میدم کل شاسی به سمت راست کج میشه چه در هوا ثابت نگهش دارم و چه به طرفین حرکتش بدم این کجی حفظ میشه. با فروشنده که صحبت کردم میگه تمام هلیکوترها حتی انواع سوختی هم این کجی رو دارن و طبیعی هستش . لطفا راهنمایی بفرمایید
مقداری انحراف طبیعیه اما این انحراف ناشی از عدم تنظیم یا ایراد در مدل باشه با اینکه عدم کنترل توسط شخص باشه فرق داره . مدل رو زیر دست یک مدلر یا شخص وارد به پرواز تست کنید و یقین کنید که درسته یا نه

راديو : kds7ch
برخي پرواز هاي من از ابتداي ارشيو : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-38-39-40
[تصویر:  attachment.php?thumbnail=3344] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1147] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=558] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1903] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2246] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2886] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2892]
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۶/۷/۲۲ ۰۹:۴۶ عصر، توسط مهدی.)
۱۳۹۶/۷/۲۲ ۰۹:۴۶ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط gl72
gl72
New User
*
ارسال‌ها: 2
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۶

اعتبار: 0
سپاس ها 1
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
ارسال: #3
RE: کج ایستادن کل شاسی هلیکوپتر در هوا
(۱۳۹۶/۷/۲۲ ۰۹:۴۶ عصر)مهدی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(۱۳۹۶/۷/۲۲ ۰۶:۱۷ عصر)gl72 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به اساتید محترم.من امروز یه هلیکوپتر الکتریکی مدل v 913 گرفتم وقتی پروازش میدم کل شاسی به سمت راست کج میشه چه در هوا ثابت نگهش دارم و چه به طرفین حرکتش بدم این کجی حفظ میشه. با فروشنده که صحبت کردم میگه تمام هلیکوترها حتی انواع سوختی هم این کجی رو دارن و طبیعی هستش . لطفا راهنمایی بفرمایید
مقداری انحراف طبیعیه اما این انحراف ناشی از عدم تنظیم یا ایراد در مدل باشه با اینکه عدم کنترل توسط شخص باشه فرق داره . مدل رو زیر دست یک مدلر یا شخص وارد به پرواز تست کنید و یقین کنید که درسته یا نه
استاد این یه مقدار انحرافه طبیعی که فرمودید چقدره؟ این چیزی که من میبینم حدودا یک سومه ساعت هست. به فرد با تجربه دسترسی ندارم ولی خودم هیچ مشکلی برا کنترلش ندارم و حتی در فضای بسته اتاق هم میتونم راحت کنترلش کنم.قبل از این مدل هلیکوپتره دو محوره ارزون قیمت گرفته بودم که خیلی قشنگ و عمود به زمین می ایستاد. آیا این انحراف در ذاته هلیکوپتره تک محوره هست؟
۱۳۹۶/۷/۲۲ ۱۱:۲۵ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
skyhunter
Member
***
آفلاین
ارسال‌ها: 260
تاریخ عضویت: شهر ۱۳۹۲

اعتبار: 79
سپاس ها 496
سپاس شده 924 بار در 243 ارسال
ارسال: #4
RE: کج ایستادن کل شاسی هلیکوپتر در هوا
سلام.بله مقداری انحراف ذاتیه تو پرواز هلی های مدل.اگرم دقت کرده باشید هلی هیچ وقت تو هوا پایدار نیست

تا زمانيكه توانايي ساخت مگس را نداريد در برابر خالق مگس تعظيم کنید .هنوز انسانی ندیده که یک مگس در حین پرواز به مشکل بخورد و سقوط نماید دو مگس بهم بخورند ، حین نشستن پاهایش باز نشود ، در پرواز یکی از بالهایش از کار بیافتد و یا مگسی سوخت کم بیاورد
۱۳۹۶/۷/۲۹ ۱۲:۳۳ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
مهدی
مدير
****
Moderators
آفلاین
ارسال‌ها: 1,504
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 209
سپاس ها 2284
سپاس شده 5603 بار در 1476 ارسال
ارسال: #5
RE: کج ایستادن کل شاسی هلیکوپتر در هوا
(۱۳۹۶/۷/۲۲ ۱۱:۲۵ عصر)gl72 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(۱۳۹۶/۷/۲۲ ۰۹:۴۶ عصر)مهدی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(۱۳۹۶/۷/۲۲ ۰۶:۱۷ عصر)gl72 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به اساتید محترم.من امروز یه هلیکوپتر الکتریکی مدل v 913 گرفتم وقتی پروازش میدم کل شاسی به سمت راست کج میشه چه در هوا ثابت نگهش دارم و چه به طرفین حرکتش بدم این کجی حفظ میشه. با فروشنده که صحبت کردم میگه تمام هلیکوترها حتی انواع سوختی هم این کجی رو دارن و طبیعی هستش . لطفا راهنمایی بفرمایید
مقداری انحراف طبیعیه اما این انحراف ناشی از عدم تنظیم یا ایراد در مدل باشه با اینکه عدم کنترل توسط شخص باشه فرق داره . مدل رو زیر دست یک مدلر یا شخص وارد به پرواز تست کنید و یقین کنید که درسته یا نه
استاد این یه مقدار انحرافه طبیعی که فرمودید چقدره؟ این چیزی که من میبینم حدودا یک سومه ساعت هست. به فرد با تجربه دسترسی ندارم ولی خودم هیچ مشکلی برا کنترلش ندارم و حتی در فضای بسته اتاق هم میتونم راحت کنترلش کنم.قبل از این مدل هلیکوپتره دو محوره ارزون قیمت گرفته بودم که خیلی قشنگ و عمود به زمین می ایستاد. آیا این انحراف در ذاته هلیکوپتره تک محوره هست؟
خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج
منظور اینه که اگر ابتدای پرواز هلیکوپتر یه مقدار کج بشه موقع تراتل بیشتر یا ارتفاع بیشتر ناشی از دور بیشتر ملخ این انحراف بیشتر میشه . در واقع نه من نه هیچ کس انتظار غیر از پایداری کامل برای پرواز نداره و همه این استنباط رو دارند که مدل باید به صورت تراز و به راحتی از زمین بلند بشه و ارتفاع بگیره .در اصل در سیستم های پروازی به همین شکله که ما هم استنباط میکنیم و در شرایط ایده آل باید خیلی تمیز هاور کنه و در جای خودش بمونه اما شرایط ایده آل و شرایط فیزیکی در این دنیا که نیروها بر هم اثر میکنند با تفاوتهایی خودشو نشون میده نمونه ی مثال باد ناشی از ملخ هلیکوپتر و برگشتش از ابتدای پرواز به سمت تحتانی مدل که خودش باعث انحراف میشه به همین منظور مدلرها مدل رو سریع به ارتفاع هاور و خنثی از باد خودش میرسونند تا استارت پرواز زیبا باشه و یا برای تست پرواز بین استاد و شاگرد به همین صورت عمل میکنند تا شاگرد بتواند پرواز زیبایی رو ببینه و بدون استرس کنترل دستگاه رو بدست بگیره و به کارش ادامه بده . کلا خود هلیکوپتر در اصل نباید هیچ انحرافی داشته باشه و اون انحراف فقط لحظه ی برخواستن مدل از زمین و کنده شدنش از زمینه تا به ارتفاع فقط دو یا سه برابر طول ملخ که اثر باد های ناشی خنثی یا دور شده باشه . مطالب رو عامیانه و ساده گفتم که بهتر متوجه بشیم . حالا من مبتدی میخوام هلیکوپتر رو پرواز بدم تا یه کجی میبینم میخوام کنترلش کنم با عکس العمل زیاد اهرم بسمت مخالف حرکت انحرافی سعی میکنم که به حالت اول برگردونم و همین حرکت دوم من تازه وارد انحرافی بیشتر بسمت دیگر به هلیکوپتر میده و در واقع انرژی زیادی از هلیکوپتر و سروو ها و حتی فکر خودم رو میگیره که به حالت ثابت یا هاور کامل نگه دارم و این میشه که مدل بی ثباتت نشون داده میشه . در واقع به محض برخواستن مدل و ارتفاع هاور نباید کجی ها طوری باشه که مدل به سمتی سریع کله بکنه و چون خطاهای لوازم و انسانی زیادند هر اتفاقی ممکنه داشته باشیم و مدلی تمیزتر پرواز میکنه که پایلوت بر مدل و رادیو مسلط باشه نه مدل بر مدلر

راديو : kds7ch
برخي پرواز هاي من از ابتداي ارشيو : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-38-39-40
[تصویر:  attachment.php?thumbnail=3344] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1147] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=558] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1903] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2246] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2886] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2892]
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۶/۷/۲۹ ۰۹:۵۰ عصر، توسط مهدی.)
۱۳۹۶/۷/۲۹ ۰۹:۴۷ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان