guilanrc Persian Rc فروشگاه مدلشاپ ایران learning telegram
اطلاعیه های انجمن



تنظيم گام بليد اصلي بوسيله ي pitch gaugeدرهلي کوپتربلت سي پي
زمان کنونی: ۱۳۹۷/۲/۳۱, ۰۶:۳۱ صبح
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: سعيد123
آخرین ارسال: مهدی
پاسخ: 54
بازدید: 46064

ارسال پاسخ 
تنظيم گام بليد اصلي بوسيله ي pitch gaugeدرهلي کوپتربلت سي پي
نویسنده پیام
سعيد123
Unregistered
 
سپاس ها
سپاس شده بار در ارسال
ارسال: #1
تنظيم گام بليد اصلي بوسيله ي pitch gaugeدرهلي کوپتربلت سي پي
گام بليد هاي بلت سي پي 2 رو چطوري ميشه تنظيم کرد ؟بوسيله ي pitch gaugeلطفا مراحلش رو توضيح بفرمايين اگر از دوستان يا جناب استاد عطايي امکانشو داشته باشن يکبار اين کارو عملي انجام بدن و فيلمش رو بزارن واسه دانلود خيلي خوب ميشه بصورت يکجا جواب همه ي سوالا داده ميشه با تشکر فراوان
ببخشين اين همه سوال ميپرسم شرمنده. عاشق پروازبا هلي کوپتر م بخاطر همين سوال زياددارم
۱۳۹۲/۱/۱۸ ۱۱:۲۳ عصر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط مهدی ، rezapk ، zimer ، tpoorkhani
محمد جواد
مدیرخریدوفروش،همیارسایت
**
ارسال‌ها: 102
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 25
سپاس ها 931
سپاس شده 365 بار در 100 ارسال
ارسال: #2
RE: تنظيم گام بليد اصلي بوسيله ي pitch gaugeدرهلي کوپتربلت سي پي
در داخل دفترچه beltcp توضیحات کامل در ارتباط با این وسیله داده شده و گام ملخ در مراحل مختلف توضیح داده شده .
۱۳۹۲/۱/۱۹ ۰۹:۰۰ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط مهدی ، rezapk ، tpoorkhani
مهدی
مدير
****
Moderators
آفلاین
ارسال‌ها: 1,498
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 209
سپاس ها 2284
سپاس شده 5603 بار در 1476 ارسال
ارسال: #3
RE: تنظيم گام بليد اصلي بوسيله ي pitch gaugeدرهلي کوپتربلت سي پي
البته وسیله برای این کار هم هست و من در سایت خارجی هم دیده بودم اما اینجا ندیدم که کسی ازش استفاده کنه .
برای تنظیم بلید اصلی باید از روی دفترچه اش در باره ی منوال هلیکوپتر بخونید و بخشی که منحنی throttle curve وpitch curve
رو توضیح میده . 4 شکل در باره ی این تنظیمات داره . 2 شکل منحنی hrottle curve و pitch curve رو در مد نرمال توضیح داده و 2 شکل با تغییراتی در مد ایدل آپ hrottle curve و pitch curve رو توضیح داده .
شما به راحتی با استفاده از این منحنی ها و دفترچه میتونید این تنظیم زوایا رو انجام بدید . برای این کار حتما باید از pitch gauge استفاده کنید . pitch gauge پیتچ گیج ها در انواع و ابعاد مختلف ساخته و تولید شده اند . حتی نوع دیجیتالی این محصول نیز وارد بازار شده اما شما میتونید به راحتی با وسیله ی ارزان و نوع پلاستیکی هم این کار رو انجام بدید .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در سایت یوتیوپ یک نمونه استفاده از این رو با فیلم توضیح داده اما انچه که مهمه اینه که شما این رو از روی دفترچه ی خود هلیکوپتر تنظیم کنید
نمونه ی معمولی و دستی

   

نمونه ی دیجیتال پیتچ گیج

   

راديو : kds7ch
برخي پرواز هاي من از ابتداي ارشيو : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-38-39-40
[تصویر:  attachment.php?thumbnail=3344] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1147] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=558] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1903] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2246] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2886] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2892]
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۲/۱/۱۹ ۱۲:۲۸ عصر، توسط مهدی.)
۱۳۹۲/۱/۱۹ ۱۲:۲۵ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط rezapk ، zimer ، tpoorkhani ، محمد جواد ، guilanrc
مهدی
مدير
****
Moderators
آفلاین
ارسال‌ها: 1,498
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 209
سپاس ها 2284
سپاس شده 5603 بار در 1476 ارسال
ارسال: #4
RE: تنظيم گام بليد اصلي بوسيله ي pitch gaugeدرهلي کوپتربلت سي پي
لازم دیدم در باره ی نحوه ی استفاده از این وسیله برای دوستان تا جایی که بتونم توضیح بدم .
این وسیله برای تنظیم گام بلید هلیکوپتر الکتریکی و سوختی مورد استفاده هستش و نوعی از این هم حتی در مورد اندازه گیری گام ملخ های هواپیما نیز موجوده که ظاهر ساده تری داره اما انازه اش ممکنه بزرگتر هم باشه .
این یه پیتچ گیج مینی برای هلی های کوچک هستش . هلی کوپتر های جدید که در ابعاد کوچک و جدیدا وارد بازار شده اند .
       

اگر این یک هلی کوپتر باشه و از پهلو بهش نگاه کنید ، پیتج گیج رو باید به این صورت از ملخ عبور داد .

   

اگر دقت کنید در تصویر بالا میله ی فلایبار باید به سطح افق به طور موازی قرار بگیره و یا اینکه به صورت کاملا افقی با زمین یا شاسی و بدنه ی هلی کوپتر موازی باشه . کسانی که با مدل کار میکنند با چشم این مله رو به صورت تراز قرارمیدند و با یک دست نگه میدارند و با دست دیگر بر روی پیتچ گیج ( pitch gauge ) کار میکنند .


   

نمونه ای از این pitch gauge بر روی هلیکوپتر رپتور قرار داره .

   

در این جا ما عدد +4 درجه رو داریم که برای هاور کردن هلیکوپتر لازمه . +4 در جه تا +5 درجه هم میتونه باشه .
اگر دقت کنید میله ی فلایبار به صورت موازی با سطح بالایی این pitch gauge قرار گرفته که از این راه هم میشه برای تراز فلایبار و تنظیم استفاده کرد .

   

در این جا ما عدد +12 تا +13 داریم . البته +14 درجه بیشترین درجه هست و ممکنه کسانی هم با رعایت عدم درگیری قطعات روتور و آزادی عمل در قطعات این درجه رو در انتهای خود تا +14 درجه هم به کار ببرند.به کاربردن بیشتر از این درجه منجر به کاهش قدرت موتور و افزایش بار به موتور و اسپید کنترل در مدل های الکتریکی و یا مدل های سوختی میشود و حتی به استال رفتن هلیکوپتر بیانجامه که توصیه نمیکنیم .

   

در شکل بالایی و پائینی ما دو pitch gauge با بکارگیری تراز و درجه مخصوص داریم که تراز افقی رو به ما میده و باتوجه به سطح تراز این وسیله رو بکار میبریم و بلید رو تنظیم میکنیم .

   

نمونه ای از پیتچ گیج هایی که موجودند .

   

   

به این شکل نگاه کنید .

   

بلید های هلیکوپتر به این فاصله میتوانند از هم قرار بگیرند و آزادی عمل در حرکات تری دی داشته باشند یعنی +12 درجه و _12 درجه که اگر هر 2 رو از یک طرف جمع کنیم به این صورت مشخص هستند .
در پرواز با هلیکوپتر اگر از پهلو به هلیکوپتر درهنگام هاور نگاه کنیم ما باید یک بلید به صورت چرخشی ببینیم نه 2 بلید و دو ملخ باید یک گام رو به طور دقیق نشون بده .

مهدی 92/01/19

راديو : kds7ch
برخي پرواز هاي من از ابتداي ارشيو : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-38-39-40
[تصویر:  attachment.php?thumbnail=3344] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1147] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=558] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1903] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2246] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2886] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2892]
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۲/۱/۲۰ ۰۹:۵۸ صبح، توسط مهدی.)
۱۳۹۲/۱/۱۹ ۰۷:۲۱ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط zimer ، محمد جواد ، guilanrc
 اعتبار داده شده توسط : guilanrc (+1)
مهدی
مدير
****
Moderators
آفلاین
ارسال‌ها: 1,498
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 209
سپاس ها 2284
سپاس شده 5603 بار در 1476 ارسال
ارسال: #5
RE: تنظيم گام بليد اصلي بوسيله ي pitch gaugeدرهلي کوپتربلت سي پي
   
در این جا ما ترک ملخ اصلی رو میبینیم و 2 بلید از مقابل معلوم هستند .
در مواقع ضروری که ما وسیله ی اندازه گیری دقیق pitch gauge رو به همراه نداریم فقط برای هاور و در حالت پرواز های نرمال میتونیم از 2 نوار رنگی استفاده کنیم که رنگهای متفاوت داشته باشند . در بسته بندی ملخهای استاندارد 2 عد نوار باریک چسب به رنگ های آبی و قرمز یه آبی و سفید یا سفید و قرمز موجودند که برای این کار به کار میره .

در هلیکوپتر بلت سی پی و اکثر هلیکوپتر های الکتریکی بهترین راه فوری تنظیم ترک بلید باز و بسته کردن یکی از لینکیج هایی است که شما میبینید باید چند دور کوتاه یا بلندتر شوند .
   
برای تنظیمات دقیق منحنی هایی تراتل و پیتچ شما حتما باید با استفاده از دسته ی رادیو و pitch gauge به تنظیمات زاویه بلید بپردازید .

مهدی 92/01/19

راديو : kds7ch
برخي پرواز هاي من از ابتداي ارشيو : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-38-39-40
[تصویر:  attachment.php?thumbnail=3344] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1147] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=558] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1903] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2246] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2886] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2892]
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۲/۳/۲۲ ۰۶:۴۳ عصر، توسط مهدی.)
۱۳۹۲/۱/۱۹ ۰۸:۰۷ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط guilanrc ، zimer ، محمد جواد
سعيد123
Unregistered
 
سپاس ها
سپاس شده بار در ارسال
ارسال: #6
RE: تنظيم گام بليد اصلي بوسيله ي pitch gaugeدرهلي کوپتربلت سي پي
فقط راديوي اي اسکاي امکاني نداره که دقيقا گام بليد رو تنظيم کرد مثل راديوي فوتابا و...

ولي اقاي عطايي شما لطف کنين يه تنظيم با همين pitch gaugeانجام بدين يه فيلم هم بگيرين و هر چي که هست رو توضيح بدين خيلي خوب ميشد :)ميشه؟؟؟؟؟؟:(
۱۳۹۲/۱/۱۹ ۱۱:۱۳ عصر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط guilanrc
مهدی
مدير
****
Moderators
آفلاین
ارسال‌ها: 1,498
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 209
سپاس ها 2284
سپاس شده 5603 بار در 1476 ارسال
ارسال: #7
RE: تنظيم گام بليد اصلي بوسيله ي pitch gaugeدرهلي کوپتربلت سي پي
(۱۳۹۲/۱/۱۹ ۱۱:۱۳ عصر)سعيد123 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فقط راديوي اي اسکاي امکاني نداره که دقيقا گام بليد رو تنظيم کرد مثل راديوي فوتابا و...

ولي اقاي عطايي شما لطف کنين يه تنظيم با همين pitch gaugeانجام بدين يه فيلم هم بگيرين و هر چي که هست رو توضيح بدين خيلي خوب ميشد :)ميشه؟؟؟؟؟؟:(

                       

كارخونه مشخصات رو اينطوري تنظيم كرده .
طول بال لينك ها رو از روي دفترچه دقيق نگاه كنيد و تطبيق بديد و سیم موتور رو از خروجی اسپید کنترل بلت در بیارید تا موتور خاموش باشه .در اين صورت در مد نرمال در حالت های استيک گاز پائین- وسط - بالا شما بايد طبق دفترچه گامهای -2 و 0 و +7 درجه رو به بليدها داشته باشيد .همين مد كافيه كه شما با زدن كليد idel up به مد تري دي ميريد و تنظيمات طبق استاندارد دفترچه در مياد .

[تصویر:  attachment.php?aid=742]
شما در مد نرمال كه استيك گاز پائينه تراتل رو صفر در نظر ميگيريد و با گام سنج طوري با بليد و تنظيماتش بازي كنيد تا عدد منفي 2 رو نشون بده و در حالت استيك وسط گاز شما عدد 50 درصد گاز رو در نظر ميگيريد و منحني يا زاويه بليد رو 0 ميزان ميكنيد و در حالتي كه استيك كاملا بالاست شما بايد گام +7 داشته باشيد .البته اگر اشتباه نكنم چون دفترچه منوال رو كه از روي پي دي اف ديده بودم اينطوري زده بود .

   

اين منحني واسه ي مد نرمال هستش در غير اين صورت منحني بين _2 و 0 و +10 درجه ميزون بشه .
در مد تري دي شما بايد بعد از وصل كردن باطري سيم هاي موتور رو از اسپيد در بياريد و شروع به تنظيم گام كنيد كه در استيك گاز 0 - 50 - 100 درصد شما بايد گام رو از pitch طبق 7- _ 0_ 7+ ميزان كنيد . اين رو بدونيد كه در 2 مد نرمال و 3d شما بايد در تراتل 50 درصد گام 0 درجه داشته باشيد .اين تنظيمات به روش ساده براي شما توضيح داده شده تا تازه واردان و دوستان ديگر راحتتر متوجه باشند در غير اين صورت فرمول و اعداد بيشتري به كار برده ميشد .
مهدی عطایی 92/01/19

راديو : kds7ch
برخي پرواز هاي من از ابتداي ارشيو : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-38-39-40
[تصویر:  attachment.php?thumbnail=3344] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1147] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=558] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1903] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2246] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2886] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2892]
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۲/۱/۲۱ ۰۱:۴۲ صبح، توسط مهدی.)
۱۳۹۲/۱/۲۰ ۰۱:۳۳ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط zimer ، محمد جواد ، guilanrc ، mehdi1213
 اعتبار داده شده توسط : guilanrc (+1)
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان