guilanrc Persian Rc فروشگاه مدلشاپ ایران learning telegram
اطلاعیه های انجمن



مشکل فني
زمان کنونی: ۱۳۹۷/۳/۱, ۰۳:۴۲ عصر
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: سعيد123
آخرین ارسال: مهدی
پاسخ: 28
بازدید: 30435

ارسال پاسخ 
مشکل فني
نویسنده پیام
سعيد123
Unregistered
 
سپاس ها
سپاس شده بار در ارسال
ارسال: #1
مشکل فني
سلام به استاد عطايي و دوستان صميمي وگل خودم سال نو هم مبارک
اقا منو که ميشناسين بلت سي پي2 دارم -3تا سوال دارم -من چند وقت پيش بليد خريدم براش روي بليد نوشته 325 وقتي ميخوام روشنش کنم هلي شرو ميکنه به لرزش طوري که اصلا بش گاز هم نميدم ا کم ميمونه متلاشي بشه مشکل از چي ميتونه باشه در ضمن من يه بار باش کرش داشتم وقتي خواست پرواز کنه به يه جهت ديقه متمايل شد و به پهلو افتاد من چطوري ميتونم تنظيمش کنم که قشنگ بي دردسر هاور بمونه و زياد منحرف نشه ؟؟در ضمن اصلا نميتونم راديوي خودش رو در نرم افزار شبيه ساز ريل فلايت 4.5 کاليبره کنم اصلا يکي از سکان هاش رو نميشناسه چيکار کنم ؟؟خواهشا کمکم کنين منم پرواز کنم تو دلم موند فقط فقط 1بار پروازش بدم":Rc (238):"":Rc (238):"در ضمن لطفا بگين دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چيه و ايا برا من لازم ميشه برا رفع مشکلم؟؟
۱۳۹۲/۱/۹ ۰۲:۱۳ عصر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط zimer ، phs ، guilanrc ، rezapk ، محمد جواد
zimer
New User
*
ارسال‌ها: 63
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 12
سپاس ها 137
سپاس شده 311 بار در 73 ارسال
ارسال: #2
RE: مشکل فني
اول اینکه رادیو برای استفاده در شبیه ساز دوتا کلید کوچیک توجاباتریش هست باید هردو روتغییر وضعیت بدید اگرکالیبره شد شد اگه نشد دیگه بیخیالش شو ولی اگه شبه سازفونیکس نسب کنی کنترلت جواب میده.
دوم بلید325 روی بلت عالی جواب میده ولی احتمالا شفت اصلی کج شده بلیدها روباز کن بعد گاز بده ببین بازم میلرزه به هرحال ازلحاظ مکانیکی همه قطعات روچک کنید ازجمله پل مانت (قسمت اصلی فلیبار). پیچ گیج هم برای تنظیم گام ملخها استفاده میشه بدردتون میخوره باضافه یه کولیس که لینکها رو اندازه کنید. ازبلیدهای تابه تا استفاده نکنید به لحاظ وزن وبالانس.عملکرد صحیح سرووهارو هم یادتون نره چک کنید .
سوم هلیکوپتر شش کانال بی دردسر قشنگ هاورنمیمونه شما نیاز به تمرین بیشتر دارید وبرای سرعت بیشتر عکس العمل انگشتاتون در حرکت دادن استیکها به تاپیک ابتکاردرتمرین مراجعه کنید وسعی کنید استیک راست رو سه انگشتی کنترل کنید یعنی عادت کنید. برای شروع پرواز باهرنوع هلی باید یهو سی چهل سانت اززمین بلندش کرد تا عکس العمل بادش بی اثر بشه ومنحرف نشه. (تجربیات شخصی بابلت) . موفق باشید
۱۳۹۲/۱/۱۰ ۱۲:۰۸ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط مهدی ، phs ، guilanrc ، rezapk ، محمد جواد
 اعتبار داده شده توسط : مهدی(+1)
مهدی
مدير
****
Moderators
آفلاین
ارسال‌ها: 1,498
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 209
سپاس ها 2284
سپاس شده 5603 بار در 1476 ارسال
ارسال: #3
RE: مشکل فني
(۱۳۹۲/۱/۹ ۰۲:۱۳ عصر)سعيد123 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به استاد عطايي و دوستان صميمي وگل خودم سال نو هم مبارک
اقا منو که ميشناسين بلت سي پي2 دارم -3تا سوال دارم -من چند وقت پيش بليد خريدم براش روي بليد نوشته 325 وقتي ميخوام روشنش کنم هلي شرو ميکنه به لرزش طوري که اصلا بش گاز هم نميدم ا کم ميمونه متلاشي بشه مشکل از چي ميتونه باشه در ضمن من يه بار باش کرش داشتم وقتي خواست پرواز کنه به يه جهت ديقه متمايل شد و به پهلو افتاد من چطوري ميتونم تنظيمش کنم که قشنگ بي دردسر هاور بمونه و زياد منحرف نشه ؟؟در ضمن اصلا نميتونم راديوي خودش رو در نرم افزار شبيه ساز ريل فلايت 4.5 کاليبره کنم اصلا يکي از سکان هاش رو نميشناسه چيکار کنم ؟؟خواهشا کمکم کنين منم پرواز کنم تو دلم موند فقط فقط 1بار پروازش بدم":Rc (238):"":Rc (238):"در ضمن لطفا بگين دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چيه و ايا برا من لازم ميشه برا رفع مشکلم؟؟

با سلام به شما جناب سعيد خان ما و ضمن تبريك فرارسيدن سال 92 به شما و همه ي دوستان
در تكميل توضيحات جناب فروتن عزيز ما كه لطف كردند زودتر حضور داشته باشند و جواب داده باشند ،‌خدمت شما جناب سعيد ما چند مورد رو يادآوري و تكميل ميكنم .
بليد شما 325 فايبرگلاسه يا چوبي ؟ بليد فايبر گلاس براي حركت شروع شما كمي زوده و سعي كنيد اول از چوبي شروع كنيد و حتما از بالانس بودن 2 بليد مطمئن شده باشيد و بعد روي هلي كوپتر نصبش كنيد . مراحل بالانس بليد هليكوپتر رو اگر خواستيد در بخشي توضيح ميدم .
شروع به كار و لرزش شديد خود هليكوپتر از چند جا ميتونه باشه كه مواردي رو جناب زيمر عزيز ما يادآوري كردند .
1- در اثر كرش ممكنه فدرينگ شفت شما كج شده باشد .
2- در اثر كرش ممكنه شفت اصلي شما كج شده باشد .
3-در اثر كرش ممكنه شفت روتور دم هم كج شده باشه كه با بررسي كاملا مشخص ميشه . حالا فرض كنيد كه قراره اين بليد به همراه قطعات روتور با سرعت بسيار زيادي بچرخه كه هيچ گونه تعادلي در بالانس قطعات قرينه حركتي در هليكوپتر نداره .درست مثل لاستيك ماشين كه رينگش كج شده باشه ،‌ماشين در سرعت زياد يا فرمان ميزنه يا اينكه قطعات شاسي ماشين ميخواد از هم متلاشي بشه كه با بالانس كردن اين مشكل رفع ميشه .
در مورد 1 اگر فدرينگ شفت صاف باشه و همه چيز به صورت استاندارد باشه كه هيچ مشكلي نميبينيد اما اگر قرار باشه اين ميله ي شفت نازك حدود 2 ميلي متري از يه طرف يا از 2 طرف كج باشه كه اون وقت ما در هر طرف بليدها با زاويه ي بليد متفاوتي در هر حركت از هليكوپتر روبرو خواهيم بود . ممكنه در يك طرف زاويه ي بليد +2 درجه باشه اما بليد ديگر با -2 درجه يا +4 درجه set بشه كه اين عمل در هر حركت يا پرواز با اين هليكوپتر متغير باشه و زواياي هر بليد به نسبت تغيير در يك طرف به همون نسبت در طرف ديگر نگه دارنده بليد تغيير كنه .
2- در جواب فرضيه دوم هم يا بايد شفت اصلي رو صاف كرد يا اينكه نسبت به تعويضش اقدام كرد .
3- روتور دم هم يا بايد توسط صافكاري دقيق راست بشه يا اينكه اين قطعه رو هم بايد تعويض كرد .
مايل شدن هليكوپتر در پروازهاي ابتدايي توسط هر شخصي عاديه و به قول جناب فروتن اين مسئله با تمرين بيشتر حل ميشه و اين رو به ياد داشته باشيد كه تمام مدل ها در ارتفاع 1 تا 2 برابر طول بليدهاي خود هليكوپتر تحت تاثير بادهاي ايجاد شده توسط خود بليد ها قرار ميگيره و اين امر هم طبيعيه البته به شرطي كه تمام تنظيمات لينك ها و سروو ها و يا سواشپليت انجام شده باشه و دقيق باشه در غير اين صورت براي هاور زيباتر و ثابت تر شما بايد با گام كمتر و دور بيشتر پرواز داشته باشيد كه فعلا براي شما ممكنه مقدور نباشه تا پس از تمرينات بيشتر به اين نقطه برسيد .
در توضيح شناسايي ريلفلايت با دسته esky ورژن 2 من به مشكلي برنخوردم. شما طبق گفته جناب زيمر با تعويض 2 كليد پشت جاباطري به اين نكته برسيد كه اين رو با دسته شناسايي كنيد و حتما بايد مشكلش حل بشه چون خيلي راحته و حتما جواب ميگيريد.اگر 3 كانال رو شناخت حتما كانال چهارم هم شناسايي ميشه .
در نهايت اگر نتونستيد اين مشكلات رو حل كنيد ،‌در هماهنگي با فاصله كمي كه از ما داريد يه سر تا رشت تشريف آورديد در 2 ساعت اپراتوري ريلفلايت و پرواز در خدمتتون خواهم بود.

راديو : kds7ch
برخي پرواز هاي من از ابتداي ارشيو : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-38-39-40
[تصویر:  attachment.php?thumbnail=3344] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1147] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=558] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1903] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2246] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2886] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2892]
۱۳۹۲/۱/۱۰ ۰۲:۳۱ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط rezapk ، phs ، guilanrc ، zimer
guilanrc
Administrator
*******
آفلاین
ارسال‌ها: 301
تاریخ عضویت: آبا ۱۳۹۱

اعتبار: 15
سپاس ها 3157
سپاس شده 992 بار در 300 ارسال
ارسال: #4
RE: مشکل فني
(۱۳۹۲/۱/۹ ۰۲:۱۳ عصر)سعيد123 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به ....و دوستان صميمي وگل خودم سال نو هم مبارک
؟؟خواهشا کمکم کنين منم پرواز کنم تو دلم موند فقط فقط 1بار پروازش بدم"":Rc (238):"""":Rc (238):""در ضمن لطفا بگين دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چيه و ايا برا من لازم ميشه برا رفع مشکلم؟؟

سلام آقاي سعيد123
از اينكه در اين انجمن فعال هستيد به شما تبريك ميگويم و با طرح اين سوال شما من هم چيزهايي ياد گرفتم فقط ميخواستم يادآوري كنم كه لينك esky pitch gauge كه گزاشتيد مربوط به سايت (هليران هابي) است كه در مورد اين شخص در همين انجمن صحبت شده و تا اطلاع بعدي كه توسط آقاي عطايي يا مديران تاييد نشده باشه هيچگونه خريدي از اين سايت انجام نشه چون بعد از خريد ممكنه به مشكلاتي برخورين كه نميخوايم گريبانگير اين سايت يا اقا مهدي ما باشه.
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۲/۱/۱۰ ۰۲:۲۲ عصر، توسط guilanrc.)
۱۳۹۲/۱/۱۰ ۰۲:۱۸ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط zimer
سعيد123
Unregistered
 
سپاس ها
سپاس شده بار در ارسال
ارسال: #5
RE: مشکل فني
از همه ي عزيزان متشکرم مشکل سيملاتور حل شدمن ميخاستم يه پيشنهاد بدم اگه ممکنه يه بخشي رو تو انجمن قرار بدين براي هلي کوپتر بلت سي پي 2 چون من هر کي رو ميبينم بلت داره و کلي سوال و مشکل وشايد تجربه هاي با ارزش که ميتونه بصورت يکجا جمع بشه و مورد استفاده قرار بگيره
سوالي که داشتم ميخواستم بدونم روي جايروي هلي کوپتر بلت زير کابلش يه پلاقي هست مثل جاي کانکتور سروو ها در رسيور ميخواستم ببينم اين چيه؟؟کارش چيه وقتي سرووي دم هلي رو به اين وصل کنيم چي ميشه؟؟
در ضمن هنگام پرواز چه موقعي از سوويچ جايروو روي راديو استفاده ميکنيم و کارش چيه؟
۱۳۹۲/۱/۱۰ ۰۵:۲۷ عصر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط zimer
مهدی
مدير
****
Moderators
آفلاین
ارسال‌ها: 1,498
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 209
سپاس ها 2284
سپاس شده 5603 بار در 1476 ارسال
ارسال: #6
RE: مشکل فني
(۱۳۹۲/۱/۱۰ ۰۵:۲۷ عصر)سعيد123 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از همه ي عزيزان متشکرم مشکل سيملاتور حل شدمن ميخاستم يه پيشنهاد بدم اگه ممکنه يه بخشي رو تو انجمن قرار بدين براي هلي کوپتر بلت سي پي 2 چون من هر کي رو ميبينم بلت داره و کلي سوال و مشکل وشايد تجربه هاي با ارزش که ميتونه بصورت يکجا جمع بشه و مورد استفاده قرار بگيره
سوالي که داشتم ميخواستم بدونم روي جايروي هلي کوپتر بلت زير کابلش يه پلاقي هست مثل جاي کانکتور سروو ها در رسيور ميخواستم ببينم اين چيه؟؟کارش چيه وقتي سرووي دم هلي رو به اين وصل کنيم چي ميشه؟؟
در ضمن هنگام پرواز چه موقعي از سوويچ جايروو روي راديو استفاده ميکنيم و کارش چيه؟
خوب خدا رو شكر كه مشكل شما حل شد و سيميلاتور به كار افتاد .
خوب اگر بحث در اين مورد بيشتر شد حتما يه بخشي برايش درنظر ميگيريم .
در مورد سئوالتون من متوجه 3 خط آخر( پلاقي ) نشدم ! در اين مورد بيشتر توضيح بديد تا بتونم جوابي برايش در نظر بگيرم .
   

اون سويچ جايرو فقط براي تغيير كاركرد جايرو از حالت مد نرمال به مد هدلاك هستش . براي اين كار شما بايد بهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
توجه كنيد.
در حالت نرمال يا موقعي كه كليد در وضعيت 0ff قرار داره جايرو در مد نرمال قرار دارد و در اين وضعيت در صورت تنظيم كامل جايرو ، سرووي دم متناسب با هر حركتي كه شما دستور رادر ميديدحركت خواهد كرد و علاوه بر كنترل خود در هر گونه تغيير وضعيت چرخشي دم هليكوپتر هم عمل خواهد كرد .در اين جا شخص مدلر يا كنترل كننده هليكوپتر دائماً‌بايد وضعيت رادر يا دم هليكوپتر خود را كنترل كند .
در وضعيتي كه سويچ جايرو در حالت on يا حالت هدلاك ( قفل ) قرار بگيرد ، جايرو آخرين حركتي كه شما توسط اهرم رادر از راديو كنترل هليكوپتر خود داده ايد را در وضعيت حافظه ي خود نگه ميدارد و دم هليكوپتر را در همان وضعيت ثابت نگه ميدارد و شما با يك حركت كمتر توسط استيك سمت چپ راديو فقط بيشتر بر روي تراتل يا گاز در راديو تمركز ميكنيد.
اين تعريف ساده ترين نوع طرز كار جايرو يا سوئيچ on/off جايرو بر روي راديو يا هليكوپتر شما است.
و اما استفاده از اين 2 مد و اينكه چه مواقعي از اين 2 مد ( نرمال يا هدلاك استفاده ميكنيم .
شايد خيلي ها فورا بگويند كه خوب معلومه كه مد نرمال normal modeبراي پرواز هاي عادي و مد هدلاك براي پرواز هاي 3d تري دي استفاده ميشود . اگرچه اين موارد هم ميتواند درست باشد و نكات نهايي پروازها ميباشداما نكته اي كه حائز اهميت است اين است كه لازمه ي پروازي تميز و ميزان با هليكوپتر و كنترل دقيق و با ثبات در دم هليكوپتر همان مد نرمال و استفاده از آن در تنظيمات اوليه است . حتما بايد يك هليكوپتر در مد normal جايرو پروازي با ثبات و بدون حركت اضافي دم داشته باشد تا اين جايرو بتواند در مد head lock به بهترين وجه خود پاسخگو و ارائه ي بيشترين بازدهي از جايرو در مد هد لاك رو داشته باشد چه در غير اين صورت فشارهاي زيادي بر روي سرووي دم هليكوپتر خود داريم .

راديو : kds7ch
برخي پرواز هاي من از ابتداي ارشيو : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-38-39-40
[تصویر:  attachment.php?thumbnail=3344] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1147] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=558] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=1903] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2246] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2886] [تصویر:  attachment.php?thumbnail=2892]
۱۳۹۲/۱/۱۱ ۰۲:۲۲ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط zimer ، guilanrc ، mehdi1213
zimer
New User
*
ارسال‌ها: 63
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱

اعتبار: 12
سپاس ها 137
سپاس شده 311 بار در 73 ارسال
ارسال: #7
RE: مشکل فني
باسلام خدمت جناب عطایی عزیز
لازم به ذکره که روی کنترل بلت کلید جایرو عکس کار میکنه وقتی off هست جایرو دروضعیت هدلاکه وبرعکس.

دوست عزیز سعید123
وسیله pitch gauge رواز جاهای دیگه تهیه کنید آقای عطایی میتونن کمکتون کنن ولی هلیران هابی(محمدبیک) رو بطورکلی بیخیال شو سایتشش خیلی رنگارنگه ولی ....

راستی شما که درحال یادگیری هستید بهتره جایرو رو دروضعیت هدلاک بزارید. یه مورد دیگه سروهای فابریکی بلت ضعیف هستند وتوی کرش راحت آسیب میبینن پس یادت نره قبل هر پرواز همه سرووها رو چک کن. درصورتی که کمکهای دوستان نتیجه داد وتوننستی رفع عیب کنی وپرواز انجام بدی مراحلش روبنویسی تا دیگران بتونند استفاده کنند دوستان هم نتیجه راهنمایی هاشون رو ببینند.
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۲/۱/۱۱ ۱۲:۲۶ عصر، توسط zimer.)
۱۳۹۲/۱/۱۱ ۱۱:۵۶ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط guilanrc
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان